Kilka miesięcy przed tym, jak w 2007 roku na sklepowe półki trafił pierwszy Wiedźmin i postawi fundamenty pod serię, która wywindowała CD Projekt RED do światowej czołówki deweloperów, swoich sił w gatunku RPG próbowało polskie studio Reality Pump. W wyniku ich starań otrzymaliśmy cykl Two Worlds, którego pierwsza odsłona zebrała średnie, druga zaś – całkiem dobre oceny. Sami twórcy zapowiedzieli nawet część trzecią, jednak zanim rozpoczęli nad nią prace, studio zbankrutowało po wydaniu fatalnego Raven's Cry. Tak przynajmniej się wydawało, bo w listopadzie Reality Pump wypuściło na rynek Vendetta: Curse of Raven's Cry, czyli poprawioną wersję swojego ostatniego tytułu (która zresztą wkrótce została wycofana ze Steama w atmosferze skandalu). Teraz zaś, jak możemy przeczytać w poście Topware Interactive na Facebooku, krakowski zespół rozpoczyna prace nad Two Worlds III. Na razie o samej grze wiadomo jedynie tyle, że wkracza w fazę konceptową i będzie w produkcji około 3 lata.
Przy okazji
Topware Interactive zapowiedziało odrodzenie całkiem udanego
Two Worlds II, wydanego w 2010 roku. Przede wszystkim, gra doczeka się aktualizacji silnika graficznego, pozwalającej uzyskać znacznie większą szczegółowość postaci oraz świata. Poprawki te nadejdą wraz z ośmioma nowymi mapami do rozgrywki wieloosobowej oraz dwoma rozszerzeniami fabularnymi. Pierwsze z nich,
Call of the Tenebrae, ma trafić do graczy pod koniec drugiego kwartału tego roku i pozwolić nam na poznanie sekretów tajemniczego plemienia, znanego jako „Wybrańcy”, kontrolującego dotąd nieznany, potężny rodzaj magii. O drugim DLC, zatytułowanym
Shattered Embrace, nie wiemy jak dotąd nic.
Źródło:
"Miro" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2016-03-26 12:35:10
|
|